سوالات متداول

blog
سوالات متداول

چطور می تونم تحلیل ها رو ببینم؟

احتراما برای استفاده از سایت و مطالعه تحلیل ها و پشتیبانی کامل که شامل پرسش و پاسخ و راهنمایی تحلیل هاست، باید در سایت پذیرش شوید. در خصوص پذیرش هم، ما بیشتر از چند مرتبه در سال پذیرش نداریم و احتراما باید تا زمان پذیرش منتظر باشید.

چطور از زمان پذیرش مطلع شوم و آیا همه می تونند استفاده کنند؟

در زمان پذیرش، ما هم در کانال تلگرام به نشانیhttps://t.me/ChashmeBartar_MSاطلاع رسانی می کنیم و هم به افراد ثبت نام شده در سایت پیامک ارسال می کنیم. برای ثبت نام رایگان می توانید به صفحه ثبت نام مراجعه فرمایید و در سایت ثبت نام کنید تا در لیست ارسال پیامک ها قرار بگیرد. ما حتما در زمان پذیرش اطلاع رسانی می کنیم. همینطور پیشنهاد ما این هست که در کانال تلگرام به نشانی فوق، حضور داشته باشید تا اطلاعیه پذیرش و زمان بندی آن را به صورت کامل دریافت کنید. در ادامه؛ زمانی که فرصت پذیرش تقدیم می شود و پذیرش، طبق زمان بندی از قبل تعیین شده باز می شود، همه می توانند استفاده کنند. پذیرش، هم برای متقاضیان و کاربران جدید قابل استفاده هست و هم برای تمدید همراهان قبلی و این یک فرصت برابر و البته بسیار ویژه و جذاب خواهد بود.

می تونم چندین پکیج تهیه کنم که هم تا چند سال راحت باشیم هم مشمول افزایش قیمت سالیانه پکیج ها نشم؟

بله؛ شما می توانید در زمان هایی که پذیرش باز می شود، چندین پکیج تهیه کنید که جمع اعتبار های تهیه شده شما در پروفایل کاربری شما لحاظ و تخصیص اعتبار می شود. به عنوان مثال شما یک پکیج 12 ماهه دارید و تصمیم دارید در فرصت بعدی پذیرش، یک پکیج 12 ماهه دیگر نیز تهیه کنید. این باعث می شود 12 ماه به تاریخ اعتبار شما اضافه شود. همینطور با تهیه یک پکیج 6 ماهه نیز، 6 ماه دیگر به تاریخ اعتبار تجمیع شده شما در صفحه پروفایل کاربریتان اضافه خواهد شد.

چطور می تونم پکیج های خریداری شدم و همینطور تاریخ اعتبار اکانتم رو ببینم؟

پس از ورود به سایت، از طریق دکمه ” ورود کاربر ” که در بالای صفحه قرار دارد، عنوان این دکمه به ” پروفایل کاربری ” تغییر می کند که با کلیک روی آن به صفحه پروفایل کاربری خودتان هدایت می شوید. در آن صفحه، لیست پکیج (های) شما و همینطور تاریخ اعتبار پکیج (های) شما در اختیارتان قرار دارد.

اگر پکیج من، اعتبارش تمام شد باید چکار کنم؟

احتراما بهترین گزینه برای شما، انتخاب پکیج 12 ماهه هست که هم تا یکسال نگران اتمام اعتبار نباشید؛ هم از تخفیف روی این پکیج استفاده کرده باشید. در طول یکسال هم، هر زمان پذیرش باز شد، می توانید تا موعد بعدی اعتبار تهیه کنید. در صورتی هم که اعتبار پکیج شما تمام شد، می توانید در موارد ضروری به پشتیبانی مراجعه کنید؛ اما برای افزایش اعتبار و استفاده از سایت، باید تا زمان پذیرش بعدی صبور بمانید.

پشتیبانی شما شامل چه مواردی میشه؟

دقیقا مانند تلگرام و اینستاگرام هست. قبلا تحلیل ها در کانال تلگرام بود و پشتیبانی در اینستاگرام انجام می شد که الان همه چیز در سایت و به بهترین شکل ممکن انجام می شود. درواقع ما برای هر کدام از تحلیل هایمان، یک صفحه اختصاصی داریم که شامل تصویر خود تحلیل، بخش توضیحات تحلیل ( مانند همان فایل های PDF که در کانال تلگرام منتشر می کردیم ) و همینطور بخش نظرات مدیر را داریم که از این بخش برای ارتقاء صحیح حد ضرر ها استفاده می کنیم. همینطور بخش نظرات کاربران را داریم که در این بخش هم همراهانمان هر سوالی در خصوص آن تحلیل و موقعیت های روزانه داشته باشند را می پرسند و ما هم راهنمایی می کنیم. ضمن اینکه ما یک پنل پشتیبانی آنلاین هم داریم که توسط یک ابزار بنفش رنگ در سمت راست و پایین همه صفحات در دسترس کاربرانمان قرار دارد. این باعث می شود ارتباط ما با همراهانمان بیشتر و نزدیک تر باشد. این آرامش همراهان ما را در بی نظیرترین شکل ممکن تامین می کند.

تحلیل درخواستی هم می تونم داشته باشم؟

ما همیشه لیستی از سهم هایی داریم که در حال نزدیک شدن به محدوده های کم ریسک هستند، سپس صبر می کنیم تا الگوی آنها تکمیل شود. همینطور به صورت پیوسته آنها را بررسی می کنیم تا خیالمان از هر جهتی راحت شود. در صورتی که آن سهم بتواند اطمینان ما را حاصل کند و سرمایه همراهانمان را به صورت ایمن رشد دهد، این شانس را خواهد داشت که در لیست تحلیل های ما قرار گیرد که در اینصورت پشتیبانی کامل ما را خواهد داشت. همینطور ما بعضا درخواست هایی نیز به جهت تحلیل، از سمت همراهانمان دریافت می کنیم که چنانچه آن درخواست بتواند چک لیست بالا را پاس کند، می تواند مورد تحلیل قرار گیرد؛ در غیر اینصورت ما تلاش می کنیم تا با حد ضرر اعلامی به همراه عزیزمان، سهم را دنبال کنیم تا هم بهترین عملکرد را داشته باشند و هم بتوانند بهترین سود را کسب کنند.

چطور می تونم سابقه کاری شما و نتایج تحلیل های شما را ببینم؟

شما می توانید به آدرس کانال تلگرام ما مراجعه فرمایید و روال کار ما و نتایج تحلیل ها را به زیبایی ارزیابی کنید. به طور حتم بررسی کانال تلگرام ما، دیدن تحلیل ها و کیفیت ارائه آنها، خدمات ما، نظم و قانون مند بودن کارمان، برای شما بسیار حیرت انگیز و البته لذت بخش خواهد بود. آن برای تصمیم گیری شما کافیست.

شما چطور حد ضرر ها را ارتقاء می دهید؟ آیا جایی هست که بتونم با محیط کار، بیشتر آشنا بشم؟

بله؛ شما می توانید مقاله ما چطور کار می کنیم را مطالعه فرمایید.

نقطه های معاملاتی شما معروف هستند، میشه توضیح بدین؟

بله؛ این یعنی همان زمان هایی که قیمت دقیقا در موقعیت های خوبی قرار دارد و ما در حال استفاده هستیم. این موقعیت های ارزنده می توانند هم در باند های آبی رنگ تحلیل ها و در موقعیت های خرید باشند، هم می توانند در موقعیت بهتری برای کم کردن میانگین خرید باشند، هم می توانند در انتهای اصلاح های مابین روند ها و در منفی ها جهت اضاف کردن باشند. درواقع ما در صفحه سایت در یک نگاه، شما را از عملکردمان مطلع می کنیم و این واقعا عالیست.

در بازار منفی چکار کنم؟

پیشنهاد ما این هست که فقط به تحلیل ها و تارگتهای تحلیل ها دقت کنید. هر تحلیلی تارگتی را دنبال می کند و ما هم قیمت را توسط حد ضرر صحیح دنبال می کنیم و این بهترین کار ممکن هست. اگر قیمت، قبل از تارگت، در حال اصلاح هست، اینجا باید نگهداری کنید. اگر قیمت، فراتر از تارگتهای تحلیل است و حد ضرر تحلیل فعال شد، می توانید سیو سود کنید و در تحلیلهایی که جدیدا منتشر می کنیم و الان هنوز در محدوده های خرید هستند و یا کمتر رشد کرده اند ورود کنید.

چطور از تحلیل ها استفاده کنم، چطور با سایت کار کنم؟

مقاله تحلیل خوانی و کار باسایت، تمام نیاز های شما را مرتفع می کند. ضمن اینکه شما در هر زمانی هر سوالی داشته باشید، ما در کنارتان هستیم.

زمان وصول تارگتهای تحلیل ها چقدر هست؟

در خصوص زمان؛ همیشه سعی کنید بخش توضیحات تحلیل ها، بخصوص بخش نکات معاملاتی تحلیل ها را دقیقا مطالعه کنید. ما با توجه به امواج و انتظارات آینده، می توانیم افق سرمایه گذاری را به صورت تقریبی مشخص کنیم. ولیکن در حالت کلی؛ دید شما باید حداقل بالای یکسال و نیم باشد. اینکه زمان دقیق وصول تارگت چندان قابل بررسی دقیق نیست، به این دلیل هست که سهم ها از جو کلی بازار هم تاثیر پذیر هستند، اما به هیچ عنوان نباید افت و خیز شاخص، معیاری برای معامله باشد. درواقع اگر بازار خوب نباشد و یا به صورت دستوری کنترل شود، باعث می شود امواج صعودی با سرعت کمتری حرکت کنند و یا چندین الگوی اصلاحی زمانبر در مابین روند، تولید شود و بعد به سمت تارگتهای تحلیل برود. اگر هم بازار خوب و نرمال باشد، باعث می شود کلیت امواج صعودی با شتاب بیشتری به سمت تارگتهای تحلیل حرکت کنند. بنابراین تنها چیزی که برای ما مهم هست این هست که قیمت، تحت هر شرایطی به سمت تارگتهای ما خواهد رفت و بهترین کار ممکن این هست که در محدوده های خرید تحلیل ها وارد شوید و به کامنت های بخش نظرات مدیر دقت کنید. این باعث می شود شما همیشه در آرامش بی نظیری باشید و این دقیقا همان چیزی هست که ما برای شما می خواهیم.

صفحه سایت در یک نگاه چیست؟

شما می توانید با چک کردن این صفحه، سریعا متوجه شوید که حد ضرر کدام تحلیل ها بروزرسانی شده؛ این باعث می شود در زمان شما به خوبی صرفه جویی شود. همینطور ما بهترین نقاط معاملاتی تحلیل ها را اینجا اطلاع می دهیم؛ این باعث می شود شما بدانید تمرکز ما دقیقا بر کجاست. شما اینجا در صندلی کنار ما خواهید نشست.

چطور می تونم مدیریت سرمایه خوبی داشته باشم که هم ریسک معاملاتم رو کاهش داده باشم و هم سود خوبی کسب کنم؟

مقاله اصول تنظیم و بالانس سبد، همه سوالات شما را به صورت کامل پاسخ می دهد. این مقاله هم در خصوص مدیریت سرمایه، هم در خصوص حجم و اصول تنظیم سبد به خوبی شما را آگاه می کند.

آموزش هم دارین؟

در خصوص آموزش، فعلا تمرکز ما فقط روی تحلیل و معامله هست. البته که هر سوالی چه در خصوص تحلیل های سایت و چه در خصوص معاملات داشته باشید، پاسخ می دهیم؛ اما اینکه زمانی را صرفا برای آموزش داشته باشیم، خیر؛ واقعا فرصت نمی کنیم.

شما از چه سبکی برای تحلیل استفاده می کنید و چطور می تونم با شما بیشتر آشنا بشم؟

ما از سبک نئوویو ( NEoWave ) برای تحلیل استفاده می کنیم. این غنی ترین و کامل ترین روش تحلیلی در جهان است. شما می توانید صفحه درباره ما را مطالعه فرمایید.

آیا شما به جایی وابسته هستید؟

خیر؛ ما کاملا به صورت مستقل کار می کنیم. ما هیچ وقت نه در جمعی حاضر می شویم و نه با کسی و یا شرکتی کار می کنیم. ما همیشه تنها کار می کنیم. همه فعالیت ما نیز فقط و فقط در سایت خودمان و در کنار همراهانمان هست و ما هیچ فعالیتی در خارج سایت خودمان نداریم.

پیامک های سایت به دستم نمیرسه، چکار کنم؟

مقاله امکانات بیشتر، آرامش بیشتر، شما را کاملا راهنمایی می کند.

شما در بازار های مالی دیگر هم فعالیت می کنید؟

فعلا خیر؛ همه تمرکز ما فقط روی بازار بورس سهام ایران هست. به این دلیل که از پتانسیل های صعودی خوبی در بلند مدت برخوردار هست. اما در نظر داریم فعالیتمان را طی چند سال آینده در بازارهای مالی دیگر نیز، به شدت گسترش دهیم.

شما کوتاه مدتی هستید یا بلند مدتی؟

ما بلند مدتی هستیم. آنچه که از نظر ما مهم و دارای ارزش هست، افق سرمایه گذاری چند ساله سهم هست. این باعث می شود از نوسانات مقطعی سهم ها کاملا در امان باشیم و آرامش خوبی را حفظ کنیم و در نهایت به بالاترین سودها برسیم و البته این را لطف خدا می دانیم.

 

موفق باشید؛

برای دسترسی سریع به صفحه ثبت نام، اینجا را کلیک نمایید.

نظرات کاربران

سلام جناب صاحبی. سهام شرکت تپکو را هم میشه تحلیل بفرمایید؟ ممنون

    سلام بزرگوار؛

    احتراما شما دو مرتبه هم در بخش پشتیبانی آنلاین سوال ارسال کردید و به دست ما هم رسیده، منتهی اگر دقت می کردید در تاریخ 1402/06/08 در صفحه سایت در یک نگاه، در خصوص ابزارک توضیح دادیم که با اختلال مواجه شده. درواقع ما اونجا رو فعلا نمی تونیم پاسخ بدیم تا انشالله بزودی مشکلش حل بشه و اطلاع رسانی هم می کنیم. در خصوص درخواستتون بررسی می کنیم و چنانچه پتانسیل سودآوری ایمنی داشته باشد، حتما تحلیلش رو ارسال می کنیم.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام جناب صاحبی. تحلیل جدید وبملت، تارگتها اشاره نشده است. برای بنده که میخواهم این سهم را الان خرید کنیم. نمودار را که م یبینم شما یک باکس بزرگ رسم فرموده اید که انتهای باکس حدود 6000 تومان را برای این سهم نشان می دهد. میشه لطفاً بیشتر توضیح بدهید؟ اگر تارگت در اآن حدود هست سرمایه گذاری بسیار خوبی میتواند باشده درسته؟ ممنون

    سلام بزرگوار؛

    لطفا سوالات مربوط به هر تحلیل رو در صفحه همان تحلیل مطرح نمایید. قبلا از دقت نظر شما متشکریم.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام مجدد. در مورد سهام وبملت تحلیل اخیر، تارگتها مشخص نشده اما در نمودار سقف کانال در حدود 6000 تومان مشخص است. لطفاٌ می فرمایید تارگت 6000 تومانی حدودا در چه بازه زمانی می تواند محقق شود؟ با تشکر

    سلام بزرگوار؛

    در خصوص تارگت، در حال حاضر نظر ما این هست که قیمت را با رعایت حد ضرر و حمایت ذکر شده در تحلیل دنبال کنیم. ما به لطف خدا بهترین محدوه خرید را داشتیم، فعلا کمی باید صبر کنیم تا تکلیف روشن شود.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام جناب صاحبی، در مورد خساپا لطفاً نظرتان را می فرمایید؟ این سهم تارگتهای تحلیل شماره دو شما را زده است. آیا بهتر نیست این سهم را به سهامی که هنوز با تارگتها فاصله دارند تعویض کنیم؟ آیا تارگتهای جدیدی برای خساپا متصور هستید؟

    سلام بزرگوار؛

    بله خدارو شکر. در خصوص سوالتون هم بله، بهتر هست با سهامی که فاصله بیشتری تا تارگت دارند تعویض کنید که هم درگیر نوسانات کوتاه مدت نباشید و هم سهامی داشته باشید که فضای حرکتی بهتری داشته باشند که اینها باعث افزایش سود و در نهایت آرامش بیشتر شما خواهد بود. در خصوص تارگتهای بالاتر نیز، بله می تواند با رعایت حد ضرر، به سطح بالاتری از تارگتهای تحلیل نیز دست یابد.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام. سمگا امروز از حد ضرر پایین تر معامله میشود. بایستی از معامله خارج شویم؟ ضمنا امکان چت هم از وب سایت حذف شده است! ممنون میشویم آن امکان را دوباره بازگردانید.

    سلام بزرگوار؛

    تارگتهای سمگا مشخص هست؛ منتهی برای کوتاه مدت، بله ممکنه با توجه به شرایط بازار کمی اصلاح داشته باشه. اگر مانند ما بلند مدتی هستید، نگهداری، اگر کوتاه مدتی هستید، سیو سود کنید.
    در خصوص ابزارک هم، بله اختلال داریم که سمت ما نیست، از شرکت ارائه دهنده خدمات هست که گفتند برطرف میشه.

    موفق باشید عزیز گرامی؛