هر سوالی دارید، اینجا بپرسید ( عمومی )

blog
هر سوالی دارید، اینجا بپرسید ( دسترسی عمومی )

این صفحه برای دسترسی کاربران عزیز ( قبل از پذیرش ) آماده شده تا هر گونه سوالی داشتند، بتوانند به راحتی با ما در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است همه سوالات همراهان و کاربران عزیز، در مقاله سوالات متداول پاسخ داده شده است. پیشنهاد می کنیم ابتدا صفحه ذکر شده را مطالعه و چنانچه باز هم سوالی باقی ماند، می توانید اینجا بپرسید تا ما راهنمایی کنیم. میخواهیم بدانید که ما همیشه بهترین پاسخ را برای شما داریم . . .

زمان پاسخ دهی: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 الی 17:00 می باشد.

نکته: سوالات تخصصی هر تحلیل، فقط در صفحه همان تحلیل پاسخ داده می شوند. لذا از همراهان عزیز خواهشمندیم سوالات هر تحلیل را فقط در صفحه همان تحلیل و در بخش نظرات کاربران تحلیل ارسال کنند. این صفحه، جایگزین بخش پشتیبانی آنلاین خواهد بود.

نظرات کاربران

سلام استاد عزیر، من بالانس سبد را رعایت نکردم و خاهن را سنگین برداشتم لطف می کنید تو چه محدوده ایی میانگین کم کنم. کاش زودتر خاهن را آپدیت نمایید .

    سلام بزرگوار؛

    انشالله در اولین فرصت انجام میشه. تحلیل هایی که بروزرسانی شدند، شفافیت بالاتری داشتند و تحلیل هایی که هنوز بروزرسانی نشدند، نیاز به زمان داشتند تا بتوانیم با اطمینان بیشتری نظر سنجیده ای تقدیم کنیم. دوست گرامی، لطفا سوالات مختص به هر تحلیل را در صفحه همان تحلیل و در بخش نظرات کاربران مطرح نمایید. قبلا از همکاری و دقت نظر شما متشکریم.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام آقای صاحبی
بعضی از دوستان بالای بازار که این مدت ها داره شکل می گیره رو بیشتر فرصت خروج می دانند
به نظر شما بعد بالای بازار ، شاخص کل ، باز به این نقطه ای که الان هستم برگشت می کنه ؟

    سلام بزرگوار؛

    بله، ممکنه این سناریو درست باشه. قبلا هم عرض کردیم که هر چه به سمت خاتمه الگو با امواج بیشتری بریم، به قطعایت نزدیک تر میشیم و این بدیهی است؛ اما کاری که خود ما انجام می دیم، این هست که از نازلترین قیمتهایی که الان برابر تحلیل هایمان در سهم ها داریم، نهایت استفاده رو می کنیم. به عنوان مثال، سمگا 250 و خساپا 230 تومن و غگل، 280 و خلنت 1357 تومن هستند. ما اینحای این سهم ها را می خریم. حالا ممکنه بازار بره بالا 40 50 درصد و بعد برگرده همینجا، اون پایین برای ما اصلا مهم نیست دیگه. حتی ممکنه از این قیمت ها هم بره پایین تر، اما ما این محدوده ها رو میخریم و دیگه صبر می کنیم تا تکلیف بازار مشخص بشه. چیزی که برای ما مهمه، این هست که قیمت خریدمون در سهم ها رو به حداقل برسونیم که رسوندیم الهی شکر. دیگه باقیش صبر میخواد تا میوه رو رو درخت ببینیم. باز هم توکل به خدای بزرگ هست و بس.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام ، استاد بزرگوار
من طبق تحلیل خریدم ولی الان حد ضرر بعضی از سهام ها مثل اپرداز و شجم زده شده خروج کنم یا صبر کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید ضمنا تایم وی آی پی من تموم شده

    سلام بزرگوار؛

    بله، هر دو در کف ترین قیمت ها هستند و قطعا این قیمتها، فرصت های طلایی سهم ها هستند که سود های خیلی خوبی رو خلق می کنند. اما در خصوص نوسان در محدوده های حد ضرری که در محدوه های خرید هستند، بهتره فعلا توجهی بهش نداشته باشید و اجازه بدین تا بازار به سرانجام برسه، انشالله. در ادامه، موقعیت تمدید برای همراهان و کاربرانی که درخواست داشتند، تقدیم شده که امروز می تونید از فرصت باقیمانده با تخفیف 15% بهره مند بشین.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام آقای صاحبی
دید نئوویوی شما از شاخص کل چی هست ؟
میشه تحلیلتون از بازار رو بگید ؟
ممنون

    سلام بزرگوار؛

    تحلیل های شاخص کل عموما به صورت هدیه تقدیم بازار شده. می تونید با یک ثبت نام رایگاه در سایت، سپس ورود به تحلیل های شاخص کل دسترسی داشته باشید که دید خوبی به شما می دهد و از نوسانات کوتاه مدت در امان خواهید بود. همینطور، تحلیل شاخص کل هم مانند دیگر تحلیل هایی که در حال آپدیت هستیم، بروزرسانی می کنیم؛ اما به صورت کلی، رشد بسیار خوبی در انتظار بازار سرمایه ایران خواهد بود و پیشنهاد ما این هست که خودتون رو درگیر مثبت و منفی های این محدوده ها نکنید و برابر تحلیل ها، در پایین ترین قیمتها، سبدهاتون رو تنظیم کنید و از بازار دور بشید تا انشالله دست از سر این بازار هم بردارند که خیلی جای رشد دارد. به امید خدای بزرگ؛

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام استاد صاحبی ببخشید پذیرش تمدید هم میشه مثل دوره های قبل؟

    سلام بزرگوار؛

    این بستگی به تقاضای همراهان و کاربران داره. معمولا عزیزانی هستند که بنا به دلایلی، نتونستند از فرصت پذیرش استفاده کنند و در صورتی که ما بتونیم این فرصت رو ایجاد کنیم، حتما در کانال تلگرام اطلاعیه تمدید، منتشر می شود. در غیر اینصورت پذیرش، فقط در زمان بندی درج شده در کانال برقرار است.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

    سلام مجدد
    ممنون
    اگه موج جی از بی تا سقف موج عی بیشتر بالا نره احتمال اینکه موج سی اصلی ، ابتدای موج عا رو رو به پایین بشکونه هست ؟
    بعضی از افرادی که شما می شناسید طوری میگن که حرکت جی دیامتریک از بی اصلی فرصت خروج از بازار هست .
    از طرفی تا دو ماه آینده به خاطر انتخابات کلا بازار شاید سردرگم باشه
    انگار بازار تو شرایط برزخی گیر کرده
    ما هم دقیقا نمی دونیم چی کار کنیم
    بازار سهام ارزنده و مفت هست ، امیدوارم از این ارزنده تر و مفت تر نشه
    ممنون

      سلام زنده باشید بزرگوار؛

      بله ممکن هست. چون در قبل از اتمام موج دوم هستیم، احتمالات زیاد هست و هر چه به سمت خاتمه الگو بریم، به قطعیت بیشتری میرسیم. علی ایحال؛ فرصت خروج رو نمیشه معنا کرد، مگر جایی پتانسیل بهتری از بورس داره؟ ضمن اینکه رشدی در بازار نداشتیم که فرصت خروج باشه. افرادی که نقد هستند می تونند صبر کنند تا بازار روند بگیره، اما افرادی که در پایین ترین قیمت ها با ما خرید کردند، بهترین کار این هست که صبر کنند و چشماشون رو به روی بازار ببندند تا انشالله صعود بعدی آغاز بشه. درواقع سهامدار، چاره ای جز صبر نداره، خریدار هم، می تونه صبر کنه تا بازار استارت بشه. باز هم توکل به خداست.

      موفق باشید عزیز گرامی؛

کباب شدیم تو این بازار آقای صاحبی … چه خواهد شد آخرش

    سلام دوست گرامی؛

    انشالله روزهای خوب هم خواهد آمد، بزودی. پیشنهاد ما این هست که از تحلیل ها استفاده کنید و از موقعیت های نابی که در بازار وجود داره نهایت استفاده رو داشته باشید.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

سلام.
سابقه شما قبل از سال 99 مثبت و مشخصه اما لطفا سابقه ای از خودتون از سال 99 به بعد بصورت شفاف ارائه کنید. تمام سیگنالها رو بفرمایید چه درصدی به تارگت رسیده ، چه درصدی اصلا بازدهی نداشته …
تحلیلهاتون برخلاق سابق پابلیک نیست و نمیتونیم ببینیم. لطفا شفاف سازی بفرمایید …
با تشکر.

    سلام بزرگوار؛

    بله تحلیل ها، از زمان افتتاح سایت به بعد، فقط در سایت منتشر میشن و ما هم فقط و فقط در سایت خودمون در کنار همراهانمون هستیم. در خصوص بازدهی و … هم می تونید #پشتیبانی_بی_نظیر را در کانال تلگرام جستجو کنید.

سلام استاد صاحبی عزیز

ممنون که هستید در همه روزهای بازار. همینکه کنار شما هستیم دلگرمی بزرگیه

    سلام بزرگوار؛

    این محبت و لطف شما رو می رسونه، متشکریم.
    انشالله سودهای خیلی خوبی در راهه . . . از تحلیل ها استفاده کنید.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

با سلام و عرض ادب…..بنطر شما ،بازار یکبار دیگر ،فرایند سال‌های ۹۸ و ۹۹ را طی خواهد کرد و به مشتریان چنین سودی برساند؟

    سلام بزرگوار؛

    بله؛ از نظر ما رشد خیلی خوبی در بازار سرمایه ایران خواهیم داشت و پیشنهاد ما این هست که از موقعیت های بسیار خوب سهم ها، برابر تحلیل های ارسال شده در سایت، نهایت استفاده را ببرید تا انشالله تنها کاری که باقی می ماند، این باشد که بازار حرکت صعودی خودش رو آغاز کنه، به امید خدا.

    موفق باشید عزیز گرامی؛

      بسیار لطف کردید ….ممنونم

سلام تحلیل شاخص کل را کی آپدیت میکید
و اینکه فکر میکنید بازار کی حرکت میکند ممنون♥️

    سلام بزرگوار؛

    در صفحه سایت در یک نگاه، لیست آپدیت ها قرار داده شدند و همینطور که فعالیت سایت رو می بینید، ما تا کنون تحلیل های زیادی رو یک به یک بررسی، بروزرسانی و تقدیم همراهانمون کردیم. انشالله تحلیل شاخص ها هم بزودی آماده و روی سایت در دسترس همراهان عزیز، قرار می گیرد.

    موفق باشید عزیز گرامی؛